אמנת השירות – נציב תלונות הציבור

בנק ירושלים חרט על דגלו מתן שירות מקצועי תוך התייחסות לצרכי הלקוח, בשקיפות וביושר. הבנקאים מציגים בפניך את כל המידע החשוב באמת, באופן פשוט ונוח.

נתקלת בבעיה? אנחנו כאן בשבילך

הבנק עושה את המיטב כדי לתת שירות מהיר ויעיל לשביעות רצונם של הלקוחות ושל הפונים לבנק לקבלת מידע ושירות. אם נתקלת בבעיה וברצונך להגיש תלונה או אם רק רצית להגיד תודה, אנו כאן בשבילך. היחידה לטיפול בתלונות הציבור של בנק ירושלים מטפלת בפניות של לקוחות בכל הנושאים הקשורים ליחסים שבין הבנק ללקוח. לתשומת לבך, איננו מטפלים בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע בחשבון. בקשות כאלו יש להפנות לסניף בו מתנהל חשבונך ו/או למוקד הבנק בטלפון 5727*.

כיצד פונים אלינו? 

ניתן לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:
  • טופס מקוון ומאובטח - יש למלא את הפרטים הנדרשים בטופס המקוון ולאשר את שליחתו ליחידה לפניות הציבור. לטופס תלונה לחצו כאן, לטופס הבעת תודה לחצו כאן.
  • משלוח בדואר - לכבוד בנק ירושלים בע"מ - היחידה לטיפול בתלונות הציבור, רחוב הנגב 2, ת.ד. 1076, קריית שדה התעופה 70100
  • בפקס - ישירות ליחידה למספר 076-8096910
  • מעקב אחר סטאטוס הטיפול בתלונה- ניתן לבדוק סטאטוס התלונה באמצעות מוקד השירות בטלפון 5727*, בימים א'-ה' בין השעות 14:00-09:00 בלבד ובחול המועד וערבי חג עד השעה 12:00.
  • למען הסר ספק, תלונה יש להגיש בכתב בלבד. לא תתקבלנה תלונות בטלפון.

מה צריכה להכיל הפנייה?

בכל פנייה אלינו נבקש לציין את כל הפרטים הידועים לך, ולצרף אסמכתאות התומכות בטענותיך, כדי שנוכל לקצר את תהליך הבדיקה והטיפול בפנייתך. אם הפנייה קשורה לחשבון המתנהל בבנק, נבקש לציין את מספר החשבון והסניף בו מתנהל החשבון. 

אם בחרת לפנות אלינו באמצעות גורם מייצג כמו עו"ד, עמותה וכדומה, עליהם לצרף לפנייה כתב הרשאה ו/או ייפוי כוח חתום על ידיך.

טיפול בפנייה

אנו מתחייבים לבחון ולבדוק כל פנייה שתתקבל במשרדנו ולתת לה מענה. כל פנייה נבדקת על ידינו ביסודיות ובמקצועיות. אנו פועלים באובייקטיביות ובהגינות, תוך ראיה רחבה של התמונה בכללותה, הן של הלקוח והן של הבנק.
  • עם קבלת הפנייה נאשר את קבלתה ונשלח אליך הודעה על מועד קבלתה.
  • תשובתנו לכל פנייה תהיה מנומקת ובכתב, ותשלח אליך תוך פרק זמן שלא יעלה על 45 יום ממועד קבלת הפנייה במשרדי היחידה. במקרה שבו נזדקק לזמן נוסף לבדיקת פנייתך, תשלח אליך הודעה מבעוד מועד על הארכת פרק הזמן למתן מענה.
  • קיבלת תשובה שאינה מספקת אותך? באפשרותך לערער על כך בפנינו, וכן באפשרותך לפנות בערעור ליחידה לפניות הציבור של בנק ישראל ולצרף את תשובתנו לפנייתך.

 

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת

 
דו"ח הטיפול בתלונות הציבור  2022

לדוחות הטיפול בתלונות הציבור משנים קודמות נא ללחוץ כאן ולגלול לשנת המס הרצויה.

 

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות